WEDDING EVENTS

Sabtu, 30 Oktober 2010

The Story wedding Ela 30 Oktober 2010


 Hari ini aku mencipta dalam sejarah kerana aku menjalankan tugasan aku menjadi seorang photografer.pergi ke rumah pengantin berjalan kaki.hahaha!!! kerana rumah pengantin di kampung aku sendiri.selang beberapa rumah aku sahaja.dah lama juga aku tak mengambil gambar perkahwinan di tempat sendiri.mungkin 3 tahun lepas rasanya kali terakhir aku dapat job di kampung sendiri.sebenarnya aku pun lebih suka dapat job di kampung halaman aku sendiri kerana senang tak payah aku buat kerja jauh2.ihhihihihi.tu lah zaman semakin maju.sejak aku hadir kan dunia aku di facebook.aku melangkah semakin jauh.alhamdulilah lah rasanya rezeki pun bertambah2 hehehehe.ambil di kampung sendiri  ini paham2 lah orang dah mengenali kita kan harga pun kena rendah2.hehehhe.tetapi hari ini aku membuat gambar lain dari biasa aku buat.aku telah berjaya membuat gambar hanya mengunakan lens 50mm sahaja .sepanjang majlis aku terpaksa susah payah membuat gambar kerana  berjauhan dengan pengantin aku ini.tetapi aku sagat2 berpuas hati dengan hasil kerja aku pada hari ini..walaupun agak kekok mengunakan 50mm100%.hehehe biasa pakai 2 bodi Dslr.tapi hari ini Dslr baru aku Berehat sepanjang masa pada hari ini.kerana aku hanya mengunakan Dslr D200 aku yang agak lama tak mengunakan ya.dan pada hari ini juga orang2 kampung aku semua dah tahu kerja aku sebenarnya.hahahah kantoi sudah aku hihihiihhi.ramai makcik2 pak cik bertanya kan tentang kerjaya aku.ada siap berdoa tu !!! hihhi.lepas ini banyak lah job aku dapat .ada juga kata2 makcik2 yang membuat kan aku kecil hati pada masa yang sama .kerana dia berkata" Hei izam makcik ingat ko kerja cikgu pakai kereta besar pakai smat2" dan aku berkata "eh Tidak lah Ini lah kerja saya.Tetapi Dalam hati aku berkata2.Hai ingat kerja kerajaan je boleh Pakai Kereta besar2.,makcik2 tu lah kerenah orang kampung aku .kadang seronok juga dapat berjumpa orang kampung sepanjang hari.memang best "Ok lah banyak sangat pulak aku bercoloteh ini.mari kita layan gambar2 di bawah ini.kalau ada berminat dengan hasil kerja izam ni call lah izam 017 625 4007.atau lihat gambar perkahwinan di blog saya lagi 1 www.izamcrazyfoto.blogspot.com













Tiada ulasan:

Catat Ulasan